23 kwietnia, 2009

Mój pierwszy raz

Tylko bardzo proszę bez skojarzeń :-)
Pierwszy raz umówiłam się na wizytę w gabinecie kosmetycznym. Przytrafiła mi się akurat okazja, akcja promocyjna... no i idę już jutro.
Właściwie nie jest to zabieg upiększający a raczej zdrowotny. Nazywa się "Luksusowy masaż odprężający". Cóż, po wydarzeniach ostatnich miesięcy odprężenie jest tym czego mi trzeba :-)

W opisie zabiegu znalazłam informację że jest to "w
yjątkowy masaż pleców, którego celem jest wykrywanie i łagodzenie napięć zanim przerodzą się one w nieprzyjemne dolegliwości bólowe. W ten sposób można zredukować bóle kręgosłupa oraz poprawić krążenie w kończynach. Technika ta jest również przydatna jeżeli chodzi o zapobieganie między innymi rwie kulszowej, czy zakwasom mięśniowym, co więcej pozwala utrzymać ciało w dobrej formie oraz szybciej powrócić do zdrowia." Więc- w sam raz dla mnie.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bywam baaardzo rzadko na tego typu zabiegach ale wiem jak pozytywnie potrafi wpłynąć ukojenie i spokój po takim czymś na życie codzienne przez parę najbliższych dni...

Anonimowy pisze...

Nigdy nie byłem na takim zabiegu, na razie nie czuję silnej potrzeby, choć przyznam że coś na zakwasy mięśniowe by mi się przydało... tylko że cena w tym przypadku jest dla mnie troszkę za wysoka, ale nigdy nie mówię nigdy;) w takim razie czy możesz zdradzić gdzie znajduje się ten promocyjny gabinet?

Rojza Genendel pisze...

Der-Med jest w Krakowie (koło Rynku), ale z tego co się orientuję ma też filie w innych miastach.

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo, rozejrzę się za tym:) może akurat pokusa mnie najdzie na małe co nie co;)