13 kwietnia, 2008

Wiecie że Kuba Sienkiewicz napisał piosenkę o mnie :-) ?

przewróciło się niech leży, cały luksus polega na tym
że nie muszę go podnosić, będę się potykał czasem
będę się czasem potykał, ale nie muszę sprzątać

zapuściłem się to zdrowo, coraz wyżej piętrzą się graty
kiedyś wszystko poukładam, teraz się położę na tym
to mi się wreszcie należy, więc się położę na tym

coś wylało się nie szkodzi, zanim stęchnie to długo jeszcze
ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę
napieszczę się tym bezruchem, potem otworzę okna

w kątach miejsce dla odpadków, bo w te kąty nikt nie zagląda
łatwiej tak i całkiem znośnie, może czasem coś wyrośnie
może ktoś zwróci uwagę, ale kiedyś się wezmę

zapuściłem się to zdrowo, cały luksus polega na tym
łatwiej tak i całkiem słusznie, może czasem coś wybuchnie
będę się czasem potykał, ale kiedyś się wezmę

Brak komentarzy: